Aby naše stránky fungovaly, jak mají, potřebujeme váš souhlas se zpracováním malých anonymizovaných souborů – tzv. cookies. Dbáme přitom na vaše soukromí, a tak je používáme pouze pro správné fungování webu, statistické účely a měření úspěšnosti reklamních obsahů, abychom mohli zachovat standard služeb, na který jste zvyklí. Projděte si Prohlášení o ochraně osobních údajů.
Ačkoli se cookies ukládají ve vašem internetovém prohlížeči a webová stránka tak má informace o předchozí aktivitě, jsou tyto informace anonymní, neobsahují citlivé údaje a není možné na jejím základě identifikovat konkrétní osobu. Výhodou, že o vás už webová stránka něco ví, je to, že může ušetřit čas a pomoci se zobrazováním pouze relevantního obsahu, zachováním vašeho nastavení, uložením souhlasů, a prozradí nám, jaké informace vám můžeme zobrazovat a jaké ne, a tak se může náš web neustále zlepšovat. Více informací
Tyto cookies nelze vypnout – potřebujeme je pro správné a bezpečné fungování webových stránek s řádným zobrazováním funkčních prvků, například včetně přihlašovacích formulářů.
Díky těmto cookies máme k dispozici anonymizovanou statistiku o tom, co se našim uživatelům na našich stránkách líbí, odkud přicházejí, na co klikají, jak dlouho u nás zůstávají. Tyto informace jsou pro nás skvělým ukazatelem, jak průběžně optimalizovat fungování našeho webu.
Díky těmto souborům můžeme měřit efektivitu reklamy, víme, zda na ni uživatelé klikají, jakou reklamu mohli vidět před návštěvou stránek, a tedy jak jsou naše kampaně úspěšné a užitečné.
Určitě to dobře znáte. Máte před uzávěrkou, potřebujete od klientů veškeré podklady, a jakmile vám je donesou, čeká vás maraton přepisování a papírování. S aplikací mPOHODA je toto ale minulostí. O dokladech svých klientů budete mít perfektní přehled a ušetříte tak nejen čas, ale i spoustu starostí.
Snadná synchronizace dat mezi aplikací a programem POHODA
Možnost automatického zaúčtování dokladů po jejich importu do programu POHODA
Aplikace dostupná pro web, Android a iOS, jejíž instalaci zvládnou klienti raz dva
Je potřeba, abyste i vy, jakožto účetní, měli účet v aplikaci mPOHODA. Pokud jej zatím nemáte, nevěste hlavu, je to velice jednoduché. Stačí se zdarma zaregistrovat, vyplnění formuláře zabere jenom pár chvilek a je hotovo.
Firmu v aplikaci mPOHODA můžete svému klientovi založit rovnou ze svého účetního programu POHODA. A jak na to? V programu POHODA otevřete tu účetní jednotku, kterou chcete do aplikace mPOHODA přenést, a v agendě Globální nastavení/mPOHODA zatrhněte volbu Povolit komunikaci. Následně zvolte tlačítko Přihlásit pro přihlášení k účtu přes webový prohlížeč, a poté klikněte na tlačítko Nastavení. V zobrazeném průvodci vyberte hotovostní poklady a bankovní účty firmy, které se mají přenést do nově založené účetní jednotky. Pak už stačí jen z nabízených kontaktů vybrat uživatele, kterému chcete odeslat pozvánku do aplikace, a dokončit průvodce.
Vašemu klientovi tak přijde do e-mailu pozvánka do aplikace. Jakmile ji přijme, je potřeba, aby se registroval. Údaje o jeho firmě se přenesly z programu POHODA, proto už stačí jenom vše zkontrolovat, nastavit formát číselných řad a rovnou se může pustit do vystavování dokladů. Z počátku bude pracovat ve Start verzi, která je zdarma. Pokud mu limity bezplatné verze nebudou stačit, budete potřebovat verzi aplikace mPOHODA Pro, ke které si můžete dokoupit volitelný počet IČ – ty využijete pro své klienty.
Mezi programem POHODA a aplikací mPOHODA můžete vzájemně sdílet data nebo je přenášet z jednoho systému do druhého. Samotnou synchronizaci spustíte v programu POHODA povelem Soubor/Datová komunikace/mPOHODA… Dokonce můžete nastavit i automatickou výměnu dat mezi programem POHODA a aplikací mPOHODA. To se hodí, když chcete provádět přenos mezi aplikacemi pravidelně a v konkrétní dobu. Další informace o synchronizaci včetně podrobného přehledu synchronizovaných záznamů najdete v nápovědě aplikace.
Záleží nám na tom, aby spolupráce účetní a jejího klienta byla co nejhladší, a proto do aplikace mPOHODA přidáváme funkce, které ocení nejen podnikatelé, ale i samotní účetní. mPOHODA například zvládne automatické zaúčtování dokladů po synchronizaci dat s programem POHODA. V aplikaci pak mají podnikatelé také možnost pozastavit synchronizaci rozpracovaného dokladu – často je totiž některé faktury potřeba postupně upravovat a k účetní by se tak měl dostat až finální doklad.